RONJA’s Festival | Vier avonden in ‘s-Hertogenbosch over armoede en ongelijkheid

Met eten, live muziek, ontmoetingen, verdieping en de muzikaal-theatrale voorstelling RONJA

8, 9, 22, 23 maart 2019

Stichting Nieuwe Helden organiseert in samenwerking met de Verkadefabriek vier avonden op locatie in de wijken van Den Bosch. Samen met de locaties, sociale partners uit de stad en studenten van de opleiding Social Work van Avans Hogeschool geven we vorm aan vier bijzondere avonden waarop we elkaar ontmoeten. We gaan het gesprek aan over de thema’s armoede en ongelijkheid, we eten samen en tot slot kijken we naar de voorstelling RONJA.

Lees meer over de inhoud van de voorstelling: https://stichtingnieuwehelden.nl/project/ronja/

Data en locaties

• vrijdag 8 maart | BBS Haren Donk en Reit | Ploossche Hof 85 | ‘s-Hertogenbosch
  • zaterdag 9 maart | BBS Haren Donk en Reit | Ploossche Hof 85 | ‘s-Hertogenbosch
  • vrijdag 22 maart | Sociaal-Cultureel Centrum De Biechten | Vincent van Goghlaan 1 | Rosmalen (Hintham)
  • zaterdag 23 maart | Sociaal-Cultureel Centrum De Biechten | Vincent van Goghlaan 1 | Rosmalen (Hintham)

Op 8 en 9 maart wordt het diner verzorgd door: Sociaal restaurant Het Genot. Op 22 en 23 maart wordt het diner verzorgd door: De Biechten.
Iedere avond: 17.30 uur ontvangst | 18.00 uur aanvang

Kaarten

Bestel je kaarten via www.verkadefabriek.nl

Regulier: €30,00
Supporter Verkadefabriek: €28,00
Jaarkaarthouders Verkadefabriek: €13,50
Koop een (deel van een) kaartje voor een ander: €5,00

Alle kaarten zijn inclusief een driegangen diner, live muziek, een verdiepend gesprek met een Bosschenaar en de voorstelling.

Let op! Wilt u ons helpen mogelijk te maken dat ook bezoekers uit Den Bosch met minder financiële middelen bij de avonden aanwezig kunnen zijn? Doe dan bij aankoop van uw kaarten een extra bijdrage van €5,00.

• Regie: Isil Vos
  • Regie-assistentie: Mariëlla van Apeldoorn
  • Tekst: Isil Vos en Koen Deca
  • Spel: Terri van Splunder, Koen Deca en Senna Yasmina Allaui
  • Muziek: Koen Deca
  • Video: Oostblok Media
  • Eind-regie: Lucas De Man
  • PR: Judy Lijdsman
  • Fotografie: INDYMAH
  • Illustratie: Anne Caesar
    Productie RONJA’s Festival: Rianne Valstar

Co-productie: Stichting Nieuwe Helden en Verkadefabriek

Met dank aan: ‘t Lampeke, Het Sociaal Huis Oostende, CKG Kapoentje, Luc Deneffe en De Wissel, Klein Verhaal, Decenniumdoelen.be, Pascale Cockhuyt, De Antenne, Tamia, Welzijn Divers, Netwerk tegen armoede, Bente en iedereen die de tijd nam om onze eindeloze vragen te beantwoorden.

De voorstelling is onderdeel van het project OchArme, een artistiek en journalistiek project rondom armoede en ongelijkheid in Nederland en Vlaanderen.

Daarvoor werkt Stichting Nieuwe Helden samen met onder andere Stichting Doen, KAAP – kunstencentrum in Brugge en Oostende, Theater aan Zee Oostende, Artistiek Collectief Barranja uit Haacht en Verkadefabriek Den Bosch.
Voor deze speciale reeks voorstellingen in Den Bosch werken we samen met: Avans Hogeschool, Sociaal-Cultureel Centrum De Biechten, BBS Haren Donk en Reit en Quiet Den Bosch.

www.ocharme.nl