GEZOCHT: EROTISCHE VERHALEN OM TE DELEN!

Stichting Nieuwe Helden is voor het nieuwe project “Yes, please!” op zoek naar mensen die hun erotische fantasieën met ons zouden willen delen. “Yes, please!” is een project over erotiek waarin we doormiddel van een schrijfwedstrijd op zoek gaan naar erotische verhalen om naar te luisteren en deze ontwikkelen tot podcast installaties.

Het opnemen van persoonlijke fantasieën is een onderdeel van ons empirsich onderzoek voor dit project. De link met de hedendaagse maatschappij en jongere generatie is hierin belangrijk, omdat we het belang van erotiek en de kracht van fantasieën en verhalen voor je identiteit en ontwikkeling als mens willen benadrukken. Fantasieën creëren identiteit voor jezelf en geven inzicht in de identiteit van een ander. Door persoonlijke fantasieën van mensen op te nemen, krijgen we inzicht in hoe dit elkaar beïnvloedt.

De opnamesessies staan gepland op 11, 17, 18 januari en 12,13, 14 maart aanstaande in de opnamestudio in Amsterdam Noord. Bij voorkeur in de avond.
Wat we van jullie vragen is of jullie individueel langs willen komen en met de makers in gesprek willen gaan over het project, ons onderzoek en onze doelstellingen. We leggen jullie dan alles goed uit en zouden daarna graag met jullie kijken of we een testcase opname van jullie fantasieën kunnen maken.

Uiteraard is dit allemaal in samenspraak met jullie en zullen er goede afspraken worden gemaakt over het gebruik hiervan. Dat is echter pas een tweede stap. De eerste stap is puur ons onderzoek voor intern gebruik en het zou geweldig zijn als jullie ons kunnen helpen hierin.

Heb je interesse of ken je iemand die dit wellicht heeft: aanmeldingen mogen naar kim@stichtingnieuwehelden.nl en dan neem ik contact op.