Youth Priorities Initiative (YPI)

#whatwouldyousay if you could make your voice heard?

Company New Heroes heeft een missie om jongeren wereldwijd te betrekken bij het bespreken van wat er echt toe doet. We geven je de mogelijkheid om de wereldleiders rechtstreeks te vertellen wat er gehoord en gedaan moet worden.

Jij weet het beste wat er in jouw stad, in jouw land, in jouw deel van de wereld gebeurt. Je weet wat belangrijk en nodig is om jonge mensen om je heen te helpen.

Vertel ons wat we moeten weten om jonge mensen over de hele wereld te ondersteunen. Maak een korte video. Stuur het naar de Y20.

Via ons Youth Priorities Initiative-project voor de Y20 Community willen we een jonge, diverse en wereldwijde gemeenschap verbinden met de Y20 Youth Summit. Een evenement dat jonge leiders uit alle G20-landen samenbrengt om te discussiëren, debatteren en actie te ondernemen voor de meest urgente economische uitdagingen en kansen van de wereld van vandaag.

Doe mee aan het echte gesprek en deel jouw ideeën, inzichten en ervaringen met een invloedrijk publiek van changemakers.

#whatwouldyousay