Top 15 inzendingen Y20 #whatwouldyousay

de top 15 jonge makers en hun video's

Company New Heroes heeft een missie om jongeren wereldwijd te betrekken bij het bespreken van wat er echt toe doet.

We vroegen je: wat moeten wereldleiders weten om jonge mensen over de hele wereld te helpen? Jongeren over de hele wereld reageerden met inspirerende, krachtige, gepassioneerde, inzichtelijke, creatieve en ontroerende video’s.

Bedankt voor jullie deelname aan dit wereldwijde initiatief.

We feliciteren de 15 beste jonge makers die uitnodigingen hebben gewonnen voor de virtuele Y20-top op 15, 16 en 17 oktober. Bekijk hun video’s hier.

Over het Y20-project
Via ons Youth Priorities Initiative-project voor de Y20 Community willen we een jonge, diverse en wereldwijde gemeenschap verbinden met de Y20 Youth Summit. Een evenement dat jonge leiders uit alle G20-landen samenbrengt om te discussiëren, debatteren en actie te ondernemen voor de meest urgente economische uitdagingen en kansen van de wereld van vandaag.

Doe mee aan het echte gesprek en deel jouw ideeën, inzichten en ervaringen met een invloedrijk publiek van changemakers.

#whatwouldyousay