Project New Heroes presents: Robin Sharp

Een lecture performance over de toekomst van werk

De lecture performance Robin is onderdeel van Project New Heroes, een project over de mogelijkheden en verantwoordelijkheden van de opkomende generatiesEen multimediaal meta-project waarin we door middel van verschillende kunstprojecten urgente thema’s en vragen op de kaart zetten en de noodzakelijke praktisch-ethische dialoog starten. Robin wordt op dit moment ontwikkeld door Isil Vos, Lucas De Man en Amber Bloos aangevuld met een team van creatives voor de muziek en de visuals.

Onderzoek naar de toekomst van werk

Twee jaar lang heeft het team achter Robin onderzoek gedaan: ze doken in wetenschappelijk onderzoek over (de toekomst van) werk, volgden de trends in HR en zijn langs geweest bij verschillende organisaties en bedrijven over de hele wereld waar ze spraken met HR-managers, Chief Happiness Officers, AI experts en Vitality coaches. De inzichten die ze opdeden komen samen in de talk van Robin.

Not-your-average congress talk

Het publiek van Robin is te gast bij een TedX-achtige talk; een herkenbaar beeld voor zowel theaterpubliek als werknemers, HR managers en innovators uit het bedrijfsleven. Door gebruik te maken van theatrale storytelling en prachtige visuals vertellen we echter een vele malen indringender verhaal en stellen we vragen over de maakbaarheid van de mens. Robin is geschikt voor uiteenlopende locaties en events. Ze kan bijvoorbeeld deel onderdeel zijn van een programma over burn-outs, over de zoektocht naar geluk of over (de toekomst van) werk in debatcentra of theaters of als alternatieve talk geboekt worden op congressen.

What to expect of Robin

Wees klaar voor een wervelwind aan ideeën en een haarscherpe visie onderbouwd met keiharde numbers en kwetsbare persoonlijke bevindingen. Laat je meenemen door het verhaal van Robin Sharp, ga mee op haar journey.

Robin Sharp transformeerde van Chief HR-officer naar Chief Happiness Officer naar de eerste People First Advisor, Your personal PFA, which is Pretty Fucking Awesome. Normaal gesproken reist ze de wereld rond op zoek naar the innovators who are shaping the future of work right now. Maar vandaag is ze hier, speciaal voor jou, om haar inzichten te delen.

We’re sure this talk is full of Take Away Value.

Robin is vanaf voorjaar 2021 te boeken. Geïnteresseerd in de mogelijkheden?
Mail naar booking@companynewheroes.com