Presentatie & Gastheer

Nieuwe helden als host, gastheer voor verschillende gelegenheden

Nieuwe Helden worden vaak gevraagd om avonden mee te maken en te presenteren in zowel de culturele en maatschappelijk sector als in het bedrijfsleven. De ene keer ontwikkelen we (mede) het concept, regelen we zelfs creators en technici, de andere keer zijn we enkel de host.

Afgelopen jaren werkten we voor onder andere: Toneel Groep Amsterdam (wish you were here), Kunstbende, Fabrikaat, Naked Song, Solo’s Zuid, Rotterdam Circusstad, Jacques De Leeuw Prijs, BCA, Gemeente ‘s-Hertogenbosch, Club T, Voordekunst,  Gloednieuw(BKKC), De Werf, BUDA, Uitmarkt, Vooruit Gent, Museum Congres, TEDXAmsterdam, Whats Next, Low Lands, Media Innovation Week, Stedelijk Museum, Pakhuis De Zwijger, K2 jeugdzorg, PluimVee Congres, Geen Woorden Maar Daden Festival, Food en Film Festival, Museum Hilversum, YPO Edge, Design Indaba, Dutch Design Week, New Dutch Wave, Smurfit Kappa, Audi, Provincie Noord-Brabant, Gemeente Alkmaar, HKU, Prorail, enz.

Neem voor boekingen en info contact met ons op.