Talent Op de Gracht, BCA

BCA (bedrijfs cultureel abonnement) bestaat 10 jaar en dat vieren ze!

Nieuwe Helden is gevraagd een concept te bedenken waarbij een 350 BCA klanten en partners (vooral mensen uit het bedrijfsleven) een mooie tocht op de grachten kunnen maken. Wij stemden in met deze opdracht op voorwaarde dat alles rond jong talent zou gaan (incl het eten!) Talent dat zich in woord en daad mag presenteren aan deze cultuurminnende bedrijfsleiders. BCA was onmiddellijk enthousiast en zodoende gaan wij op 12 september een tocht op de grachten organiseren voor 350 man met minsten 20 verschillende jonge creators uit allerlei verschillende disciplines van de podiumkunst wereld, van eten tot klassieke muziek, van circus tot theater.

Mensen en groepen die mee doen zijn:

TENT (circus), Eddie the Eagle, Circus Treurdier, Sounding Bodies | Jacqueline Hamelink, Aswintha Vermeulen, Tijs Huis, PS Leiden, M Lab, Bas Van Rijnsoever, Lucas De Man, Isil Vos, Jibbe Willems, Rory De Groot, Tim Murck/Spektor, Oscar Kocken, Erik Willems, Khadija Massaoudi en BITE ME.

Na deze dag gaan wij een verdere samenwerking aan met BCA om jong talent en het bedrijfsleven dichter bij elkaar te brengen, meer info volgt.